Gość

Rejestruj

· Moderatorzy · Grupy
· Obecny czas: 29.03.2024 06:34
· GTAthegame · Forum · Inter Global Films
Musisz Być Zalogowany
Szukaj · phpBB ·
· Wybierz stronę: 1
PajaDarkBoyFilm 17
SebaSeba napisany: 14.01.2014 00:30 Link Do Tego Posta
hood



dołączył: 17.02.2007
posty: 69
rp: 5885
skąd: Zabrze
Wiele osób tutaj czekało a oto i jest



Oceniajcie i komentujcie. :)

____________________
^ do góry ^
Ten Użytkownik Nie Przebywa Obecnie Na Forum Zobacz Profil Tego Użytkownika Zobacz Posty Tego Użytkownika Napisz E-Mail Do Tego Użytkownika Skontaktuj Się Przy Pomocy Komunikatora Gadu-Gadu Napisz Prywatną Wiadomość Do Tego Użytkownika
kurzi6 napisany: 14.01.2014 09:13 Link Do Tego Posta
Puchate żelazko



dołączył: 29.08.2005
posty: 311
rp: 60339
skąd: Szczecin, ZPM
Jest lepiej ale nadal nie powiedziałem "wow! ten koleś jest niezły"

Z serii nie znam się więc się wypowiem:
- film nie trzyma proporcji. Jeśli coś montujesz to robisz to w całości w proporcjach 4:3 lub 16:9. 16:10 to jakaś dziwna hybryda służąca bardziej do pracy niż do grania a tym bardziej oglądania filmów. Ogólnie paski po bokach są passé.
- znowu pociąłeś to tak, że widać, że w niektórych momentach chciałeś ukryć to, że jednak zleciałeś.
- Przejścia pomiędzy niektórymi scenami były wkurzające... bałem się przez nie, że poleciała mi taśma od ekranu w laptopie.

____________________
kurzi6
^ do góry ^
Ten Użytkownik Nie Przebywa Obecnie Na Forum Zobacz Profil Tego Użytkownika Zobacz Posty Tego Użytkownika Napisz E-Mail Do Tego Użytkownika Skontaktuj Się Przy Pomocy Komunikatora Gadu-Gadu Napisz Prywatną Wiadomość Do Tego Użytkownika
Ronin napisany: 14.01.2014 18:45 Link Do Tego Posta
BMW driver



dołączył: 14.05.2006
posty: 146
rp: 46364