Gość

Rejestruj

· Moderatorzy · Grupy
· Obecny czas: 16.04.2024 10:24
· GTAthegame · Forum · Serwery do gry
Musisz Być Zalogowany
Szukaj · phpBB ·
· Wybierz stronę: 1
Fgaming.pl - Twoja przyszłość
Verso napisany: 28.04.2015 07:06 Link Do Tego Posta
nigga



dołączył: 28.04.2015
posty: 1
rp: 2492


[size=18]Fgaming.pl[/size] [size=9]4.0[/size] - Nowa odsłona projektu o tematyce Role Play, który w przeszłości zaistniał już na scenie serwerów. Projekt został oznaczony wersją 4.0 z powodu czwartej odsłony. Został stworzony w celu zapewnienia stabilnej, jakościowej rozgrywki na wysokim poziomie wraz z aktywną społecznością graczy. Na łamach projektu, kreując swoją postać indywidualną możesz zostać tym, kim zaplanujesz i zechcesz. Zostań lokalnym przedsiębiorcą, biznesmenem i otwórz własną działalność biznesową, bądź zostań przestępcą i stwórz organizacje przestępczą. Zakup własny dom lub mieszkanie i wymarzony samochód. Wspinaj się na szczyt zaplanowanej przez Ciebie kariery bądź zostań czarnym charakterem czerpiącym przyjemność z nielegalnych interesów. Możesz wykreować dowolny charakter - na wszystkie wymienione predyspozycje, pozwoli Wam ten projekt. Przełam zbędne ograniczenia i stereotypy. Twoja przyszłość w świecie rozgrywki Role Play.





[size=18]Strona główna:[/size] Kliknij tutaj!


[size=18]Forum:[/size] Kliknij tutaj!


Wejdź na serwer: fgaming.pl:7777


Scena Role Play

Na przestrzeni kilku lat rozgrywka przyniosła ze sobą wiele nowości oraz innowacji. Powstałe projekty oferowały nienaganną grę na platformie SA-MP oraz MTA. Kilka z nich przetrwało, trwają do dnia dzisiejszego. Jednakże niezliczona liczba zakończyła swój kruchy żywot przez rozmaite powody, które zmuszały ich właścicieli do zakończenia działania na rzecz sceny Role Play. Najczęstszymi przyczynami był niewystarczający zasób funduszy, niereformowalne jednostki graczy, ataki hakerskie, kłótnie w ekipie destabilizujące pieczę nad serwerem. Aktualnie społeczność zwolenników rozgrywki na filarach GTA San Andreas powoli maleje, ponieważ popadła w monotonię i brak skonkretyzowanych działań sprzyjających kwestiom rozwojowym. Czas na zmiany.

Niezależność i zdecydowane działania są priorytetem. Działania z przeszłości nie obyły się od donośnego echa związanego z gorącymi tematami.Tworząc projekt na doświadczeniach z przeszłości z zakresu kreowania rozgrywki dla graczy postanowiliśmy dokonać gruntownych zmian. Zdecydowanych kroków pozwalających na pozyskanie stosownych rezultatów.

Wchodzisz na tą reklamę, bo pewnie poszukujesz projektu Role Play, który spełni Twoje wysokie wymagania. Chcesz miejsca, w którym zadomowisz się na długi okres czasu. My więc przekazujemy Ci dobrą informację – taki serwer właśnie powstaje. Przedstawiamy Wam reaktywację Fgaming! Tym razem stałą i niezawodną.




[size=18]Gamemod[/size] - Fundamentalna treść projektu, bez której nie ma możliwości kreowania rozgrywki. Indywidualnie rozwijany i kreowany skrypt udostępnia wiele możliwości. Projekt gamemodu jest tworzony od podstaw. Wszelkie szczegóły ułatwiające oraz podstawowe fundamenty w nim zawarte pozytywnie sprawdzą się w praktyce, podczas działania serwera. Postaramy się, a nawet zapewniamy, iż mimo faktu, że San Andreas Multiplayer staje się coraz mniej użytkowany, projekt przedstawi nieco nowsze strategie oraz rozwiązania, które powinny zmienić standard rozgrywki na nieco wyższy i lepiej dopracowany, specjalnie dla grającej tam społeczności serwera.

Aktualizacje projektowe - Pojawiające się w przypadku zastosowania znaczących zmian oraz modernizacji stosowanych na platformie projektu gamemodu pojawiające się pod strategiczną frazą stosując kodowanie wzorcowe FGU czyli tłumacząc pełne znaczenie Fgaming Update. Za pośrednictwem takowych aktualizacji w strukturę platformy rozgrywki wdrażane są uznane za niezbędne aspekty trajektorii. Personalizacja strukturalna zawiera zawsze coraz to nowsze treści techniczne oraz wizualne, co przynosi pozytywne rezultaty podczas ich weryfikacji podczas rozgrywki. Tajniki struktury tak znaczących personalizacji gamemodu pod względem ich wdrażania są jak najbardziej objęte stosowną ochroną przed publikacją skryptową z poza grona administracji, gdyż elementy te są jak na swój sposób oryginalne, indywidualne oraz jedyne w swoim rodzaju. Nie będzie ich zbyt wiele, lecz gdy w danej chwili, podczas kreowania tematu lub informacji o specyfice funkcjonowania danej aktualizacji ukaże się strategiczna nazwa FGU,

Jeżeli chcesz zobaczyć więcej szczegółów - rozwiń spoiler



[spoiler]Początek i logowanie - Podczas logowania posiadanej przez nas postaci, czyli bezpośrednio w świecie InGame projektu mamy sposobność zaobserwować przyjazną dla oka tabelę w postaci interaktywnego gui, gdzie wpisujemy nasze hasło ustalone na platformie forum. Jak to niektórzy mówią, wizytówka powinna być jak najbardziej pojętna, przystosowana do dość obfitych wymagań gracza. Twierdzenie to zostało więc zastosowane bezpośrednio za pośrednictwem ekranu startowego, czyli dołączenia do rozgrywki projektu serwera. Pomijając tak znaczący fakt logowania, poza tabelą możemy zaobserwować nietypowy, spersonalizowany pod tematykę miejsca rozgrywki, poruszający się podgląd metropolii Los Santos. Wszystkiemu nadaje stosowany, a zarazem niesamowity klimat zaprojektowany utwór muzyczny czyli podkład dźwiękowy dołączony pod sekwencję dołączania do rozgrywki na platformie serwera.
Po zalogowaniu zostajemy przeniesieni na dość niekonwencjonalne oraz oryginalne miejsce spawnu. Oficjalną lokalizacją rozpoczęcia jest dość elegancka prowincja z widocznym od strony frontowej eleganckim jak i wyrafinowanym hotelem z funkcjonującym zajazdem. Po drugiej stronie drogi można zaobserwować nowoczesny budynek handlowy z zajezdnią taksówek w celu ułatwienia transportu i komunikacji miejskiej. Po sąsiednich przecznicach centrum, można zaobserwować wiele atrakcyjnych miejsc, takich jak budynki mieszkalne, drogerie, sklepy spożywcze oraz odzieżowe, siłownie czy też elewacje przynależne pod grupy oficjalne niezbędne przy aglomeracjach miejskich.

Gospodarka i budżet - nasza gospodarka napędzana jest bardzo dynamicznie i realistycznie, z dozą rozmaitych zysków i strat. Tworząc własną działalność gospodarczą możesz albo zyskać dużą kwotę pieniędzy, lub po prostu splajtować skazując się na straty. Wszelkie aspekty poruszają Twoją pomysłowość i kreatywność, którą wprowadzisz w działanie In Game. Dzięki odpowiedniej organizacji tego systemu, zakładając daną grupę czy też biznes, masz przydzielane przywileje jak i obowiązki. Twoim zadaniem jest przykładowe odprowadzanie podatku ustalonego przez urząd, sporządzenie zastawienia kosztów utrzymania lokalu czy danego terenu i tym podobne. Liczy się kreatywność prawda? Uważaj więc co robisz i co prowadzisz, to droga do sukcesu lub do klęski.
Złożona działalność wytwarzania dóbr przedmiotowych jak i świadczenia usług to jeden z najważniejszych aspektów rynkowych prowadzonych na łonie rozgrywki w tak silnie zurbanizowanej metropolii jaką jest miasto Los Santos. Jest to bardzo ważny zasób pozyskiwania funduszy oraz istnienia wartości rynkowych. Nasz projekt postawił sobie na zadanie odpowiednio przygotować oraz "rozkręcić" takowy kolosalny system, który jest podstawą przy rozgrywaniu życia w takowym środowisku. Lokalne biznesy to jedna z najbardziej znaczących funkcji serwera rozgrywającego tematykę typu Role Play. U nas, takowe biznesy tworzy się bardzo prosto i zrozumiale, jak i przede wszystkim dynamicznie - kreuje je osoba do tego upoważniona zakresem swoich zadań i możliwości. Wystarczy, że wprowadzi odpowiednią komendę i biznes należy do grającego! Nasza gospodarka napędzana jest bardzo dynamicznie oraz realistycznie, z dozą rozmaitych zysków jak i strat. Tworząc własną działalność gospodarczą możesz albo zyskać dużą kwotę pieniędzy, lub po prostu splajtować skazując się na straty. Wszelkie aspekty poruszają Twoją pomysłowość i kreatywność, którą wprowadzisz w działanie In Game. Dzięki odpowiedniej organizacji tego systemu, zakładając daną grupę czy też biznes, masz przydzielane przywileje jak i obowiązki. Twoim zadaniem jest przykładowe odprowadzanie podatku ustalonego przez urząd, sporządzenie zastawienia kosztów utrzymania lokalu czy danego terenu i tym podobne. Liczy się kreatywność prawda? Uważaj więc co robisz i co prowadzisz, to droga do sukcesu lub do klęski. Podobnie jest z grupami. Takowe istniejące grupy będą proste i jakże funkcjonalne dla gracza! Dodatkową funkcją są wpłaty i środki gromadzone przez takowe grupy. Wszelkie lokalizacje takie jak sklepy, działalności publiczne i usługi oferują naprawdę wiele towarów, które w praktyce mogą zaowocować lub zostać wykorzystane pod wieloma względami. Mamy wiele możliwości dokonywania rozmaitych transakcji. Podstawowymi aspektami i artykułami są oczywiście artykuły spożywcze. Odnajdziemy je w pobliskich sklepach miejskich, co czyni grę jeszcze bardziej urozmaiconą. Jeśli odgrywasz postać dość biedną, to jak najbardziej masz tutaj pole do popisu. Możesz stosować możliwość żebrania na daną rzecz, czy też bezpośredniego kupna. Jeśli odgrywasz postać uzależnioną od używek, po prostu kupujesz papierosy, piwo czy też wino.

Prace dorywcze - warto nadać określone zajęcie tymczasowe, a nawet stałe odgrywanej przez Ciebie postaci. Umożliwia to posiadany przez nas system prac dorywczych, dzięki któremu Ty i twoja postać możecie odgrywać przykładowo mechanika, pomocnika przy stacjach, taksówkarza, czy wiele innych. Jeśli wykażesz się odpowiednią dozą kreatywności i umiejętności tworzenia rozgrywki jako "czarny charakter", otrzymasz również sposobność pracowania jako dealer broni lub narkotyków.

Prace dorywcze również przynoszą wiele pozytywnych korzyści z zakresu ich funkcjonowania. Często bywa, iż zależy nam na sprawnym rozwoju charakteru rozgrywki i zajęć pośrednich. Warto było by więc nadać określone zajęcie tymczasowe, a nawet stałe odgrywanej przez Ciebie postaci. Po prostu porusz swoje żywe komórki i zastosuj kreatywność. Umożliwia to również posiadany przez nas system prac dorywczych, dzięki któremu Ty i twoja postać możecie odgrywać przykładowo mechanika, pomocnika przy stacjach, taksówkarza, kuriera czy wiele innych wartościowych profesji. Jeśli wykażesz się odpowiednią dozą kreatywności i umiejętności tworzenia rozgrywki jako "czarny charakter", otrzymasz również sposobność pracowania jako dealer broni lub narkotyków. Jednakże wszystko w swoim czasie. To wszystko zależy od tego, kim po prostu będziesz.

Biznesy - jedna z najbardziej znaczących funkcji serwera rozgrywającego tematykę typu Role Play. U nas, takowe biznesy tworzy się prosto, jak i dynamicznie - kreuje je osoba do tego upoważniona zakresem swoich zadań i możliwości czyli po prostu administrator, wystarczy, że wprowadzi odpowiednią komendę i biznes należy do grającego! Podobnie jest z grupami. Takowe istniejące grupy będą proste i jakże funkcjonalne dla gracza! Dodatkową funkcją są wpłaty i środki gromadzone przez takowe grupy.

Przedmioty - praktycznym a zarazem dobrym rozwiązaniem na scenie Role Play jest system przedmiotów, wpisując komendę /p wyświetlą nam się czytelne gui, takie jak - Lista, użyj, podnieś, wyrzuć, włóż, wyjmij, zostaw. Odkładając przedmiot na ziemię, możemy ujrzeć jego odpowiedni obiekt. Kolejną, ciekawą możliwością, jest wkładanie przedmiotów z ziemi, bezpośrednio, do bagażnika pojazdu, znajdującego się toż obok przedmiotu. Warto także zauważyć, iż aktualnie używane przez nas przedmioty są widoczne na skinie naszej postaci. Za pomocą tej funkcjonalności możemy bez potrzeby dogłębnej akcji /ja oraz /do wywnioskować, czy dana postać ma coś przy sobie, gdy dany przedmiot jest w trakcie użytkowania.

Pojazdy - system pojazdów jest bardzo dobrze rozbudowany. Po uprzednim zawitaniu do naszego pojazdu, w prawym, dolnym rogu pojawia się informacja o pojeździe. Możemy także zauważyć bardzo czytelną oraz przyjazną dla oka tabelkę z informacją, w jaki sposób możemy uruchomić dany pojazd. Podczas jazdy danym pojazdem oczywiście gdy nasze paliwo zużywa się, ukazuje się Możemy otwierać i zamykać maskę pojazdu, bagażnik jak i zgaszać i zapalać światła. Kiedy chcemy naprawić samochód, jedziemy na stację benzynową, gdzie jest mechanik, ten wpisze odpowiednią komendę i oczywiście odpowiednio odegra akcję naprawiania - wtedy pojawia nam się komunikat, że ów grasz naprawia nam pojazd, jak i odliczanie. Podobnie jest z lakierowaniem, musimy pojechać na stację benzynową. Mechanik musi mieć przedmiot lakieru, który możemy zakupić na stacji, oferuje nam lakierowanie i wtedy musi psikać lakierem na pojazd, po upływie odpowiedniego czasu, zmienia nam się kolor samochodu. Rozmaitość paliw również może znacznie urozmaicić rozgrywkę. Tak jak część z Was zapewne wie, nasz skrypt oparty o funkcjonalny gamemode posiada różne typy paliw – benzynę, olej napędowy i gaz. Mechanik stacji benzynowej lub osoba pośrednicząca czyli technik, będą mogli zainstalować w każdym benzynowym pojeździe instalację LPG, co pozwoli tankować tańsze paliwo, jednak coś za coś – zmniejszy to osiągi pojazdu. Diesle zostaną zastosowane w niektórych autach osobowych i wszystkich transportowych używanych przy przewozach. Dodatkową funkcjonalnością będzie również możliwość zamontowania do dowolnego pojazdu alarmu, który pozwoli nam otwierać pojazd z większej odległości oraz w pewnym stopniu uchroni go przed niechybną kradzieżą osób za to odpowiedzialnych.

Rozmaitość paliw - jak część z Was wie, nasz skrypt oparty o funkcjonalny gamemode posiada różne typy paliw – benzynę, olej napędowy i gaz. Mechanik stacji benzynowej lub osoba pośrednicząca czyli technik, będą mogli zainstalować w każdym benzynowym pojeździe instalację LPG, co pozwoli tankować tańsze paliwo, jednak coś za coś – zmniejszy to osiągi pojazdu. Diesle zostaną zastosowane w niektórych autach osobowych i wszystkich transportowych używanych przy przewozach. Dodatkową funkcjonalnością będzie również możliwość zamontowania do dowolnego pojazdu alarmu, który pozwoli nam otwierać pojazd z większej odległości oraz w pewnym stopniu uchroni go przed niechybną kradzieżą osób za to odpowiedzialnych.

Animacje - przejdźmy teraz do funkcjonowania animacji, posiadamy ich dość obszerny zbiór, co za tym idzie powyższa lista będzie w miarę zwiększała swą objętość zważając na fakt, że są one po prostu bardzo przydatne. Na chwilę aktualną wybrano te najlepsze i najbardziej potrzebne. Przechodząc do samego systemu powiązanego ściśle z animacjami podamy takowy przykład. Oddając strzał do innego gracza, ten automatycznie dzięki powyższemu systemowi będzie miał animację, jak klęczy trzymając się ręką w wyznaczone miejsce, czyli popularnie tak zwana animacja /ranny.

Interaktywny nick - zmiana barwy oraz koloru nicku, przy odpowiedniej sytuacji powiązanej z określonym stanem lub realizowaną przez nią czynnością następuje wtedy, kiedy postać danego gracza spożywa produkt dodając sobie tym samym tymczasową funkcję regeneracji stanu życia, czy też podczas utraty ilości HP, na przykład przy potencjalnym pobiciu lub postrzale. Podczas spożywania nick robi się zielony i pulsuje, natomiast przy postrzale - czerwony naturalnie. Zaś ze strony gracza, gdy go pobijemy, ekran robi się czerwony przez chwilę oraz towarzyszą przy tym jego wahania, identycznie jak po spożyciu określonej ilości alkoholu.

Away From Keyborad - czyli jak sama fraza angielska mówi, "z dala od klawiatury". Wiążąc z tym odpowiednie określenia, na serwer wprowadziliśmy odpowiedni system AFK, który będzie pełnił funkcje tak zwanego informatora, który w przypadku przejścia do pulpitu danego gracza, będzie się ukazywał nad nickiem takiej osoby. W przypadku bycia poza oknem gry, godziny oraz statystyki nie będą oczywiście naliczane ze względu na "anty stats'owanie".

Osiągnięcia i umiejętności - udostępnienie graczom osiągnięć jak i pozyskiwanie umiejętności w prowadzeniu pojazdów, posługiwania się bronią palną, kondycją lub łowieniem ryb idealnie rozwinie mentalność rozgrywki, stawiając przed społecznością graczy coraz to nowsze i ambitniejsze cele, czyniąc grę bardziej kreatywną. Gracze będą mogli zdobywać punkty poprzez różne osiągnięcia w grze, takie jak zakup pierwszego pojazdu czy domu, jednakże to nie wszystko co oferujemy.

Typy i zachowania po postrzale - nietypowy jak i niespotykany system zachowania nasze postaci po bezpośrednim postrzale w odpowiednie miejsce ciała. Podczas gdy kula trafi w dany sektor ciała, system wykrywa to miejsce, stosując do niego przypisaną animacje wraz z informacją w gui ukazaną po stronie prawej ekranu, która opisuje miejsce trafienia kuli jak i w przypadkach szczególnych stan naszej postaci. Wówczas również nasz ekran robi się czerwony, gdyż zostało nam przypisane BW. Jest to typowy aspekt tegoż systemu. Załóżmy postrzelono nas w brzuch. Nasza postać po trafieniu stopniowo przewala się na ziemię, podpierając się, po czym pada. Podobnie jest z nogami, gdy trafi nas kula w dolną część ciała, momentalnie tracimy równowagę, kładąc się na ziemię będąc obezwładnionym kulą.

Funkcje craftingu oraz Zarządzanie obiektami - tworzenie własnych wnętrz prywatnych lub środowisk publicznych w przypadku prowadzenia określonych branż. Ułatwione zarządzanie obiektami. Poprzez pracę nad przystosowaniem odpowiedniego edytora technicznego In Game, który zostanie zaopatrzony w uproszczony zakres funkcjonalności i udostępniony graczom, będzie pozytywnie wpływał na rozbudowanie kwestii interiorów i wnętrz. Koniec z proszeniem administracji o wgranie danych elementów. W niedługim czasie będziecie robić takową pracę sami! Co do tworzenia obiektów - masz możliwość stworzenia własnych wnętrz, wysyłając mapę na naszym forum w odpowiednim miejscu, gdzie w grze załadujemy ją i możemy cieszyć się nowym interiorem. Po tej czynności możemy również dodawać inne obiekty, lub i też usuwać. Kolejną znaczącą nowością, którą przyniesie nam owa aktualizacja będą dynamiczne interakcje między przedmiotami, dzięki czemu z połączenia jakichś przedmiotów będzie można stworzyć inny, na bardzo ciekawych zasadach, które można idealnie połączyć z rozgrywką In Character. Jedną z typów takowej interakcji będzie rolnictwo. Z nasion i wody to jest zasadzenia nasion i podlewania ich będziemy mogli otrzymać inne przedmioty, przykładowo z nasion słonecznika – słonecznik do jedzenia, z nasion konopi indyjskiej – marihuanę i tak dalej. Liczba interakcji jest praktycznie nieskończona, ze względu na towarzyszącą temu dynamikę to jest wyżej wspomniane konopie, słoneczniki i dziesiątki innych roślin nie są „bezpośrednio w skrypcie”, a w bazie danych, połączone z ich efektami, czyli tak jak każdy typ przedmiotu. Dzięki temu zacznie rozwijać się również serwerowy rynek narkotykowy powiązany z grupami przestępczymi, co organizuje przy tym odpowiedni klimat. Inna metodą interakcji między przedmiotami będzie tworzenie broni z odpowiednich części, co pozwoli na lepszy obieg bronią, co znacznie poprawi serwerową gospodarkę. To wszystko staramy się wdrożyć, tak aby to co robimy przyniosło korzystne efekty.

Personalizacja wyglądu postaci - pod względem wizualnym rozgrywka również ma duże znaczenie. Jednym z ważniejszych możliwości jest oczywiście dowolna personalizacja wyglądu naszej postaci. Możemy w dowolny sposób wykreować swój odgrywany przez nas charakter nie tylko mentalnie, ale i poprzez wygląd stosując odpowiednie style. W domyślnym sklepie z ubraniami, pomijając oczywiście działalności sklepów prowadzone przez samych graczy, mamy sposobność szybko i łatwo zakupić stosowny skin, czyli po prostu ubranie, dodatkowo wzbogacając naszą postać w rozmaite dodatki. Takowe elementy możemy również zakupić w sklepie odzieżowym, na przykład - okulary, czapki, bandany i inne rzeczy w takim stylu. Kupując, gdy zajdzie taka potrzeba mamy możliwość zmiany położenia takowego obiektu na ciele.

Sieć sklepów - tak jak widać dość dobrze na powyższym screenie, mamy wiele możliwości dokonywania rozmaitych transakcji. Podstawowymi aspektami i artykułami są oczywiście artykuły spożywcze. Odnajdziemy je w pobliskich sklepach miejskich, co czyni grę jeszcze bardziej urozmaiconą. Jeśli odgrywasz postać dość biedną, to jak najbardziej masz tutaj pole do popisu. Możesz stosować możliwość żebrania na daną rzecz, czy też bezpośredniego kupna. Jeśli odgrywasz postać uzależnioną od używek, po prostu kupujesz papierosy, piwo czy też wino.

Typy kont bankowych - zgodnie z przeznaczeniem systemu bankowości zostały wprowadzone rozmaite oparte o poszczególne predyspozycje rodzaje kont bankowych. Możesz początkowo wyrobić swoją kartę kredytową, gromadzić na niej określone środki pieniężne, tworzyć wyciągi funduszowe, lub jeśli jesteś właścicielem danej grupy, organizacji oficjalnej, masz przywilej korzystania z kont frakcyjnych czy też biznesowych.

Zarządzanie obiektami - tworzenie własnych wnętrz prywatnych lub środowisk publicznych w przypadku prowadzenia określonych branż. Ułatwione zarządzanie obiektami. Poprzez pracę nad przystosowaniem odpowiedniego edytora technicznego In Game, który zostanie zaopatrzony w uproszczony zakres funkcjonalności i udostępniony graczom, będzie pozytywnie wpływał na rozbudowanie kwestii interiorów i wnętrz. Koniec z proszeniem administracji o wgranie danych elementów. W niedługim czasie będziecie robić takową pracę sami! Co do tworzenia obiektów - masz możliwość stworzenia własnych wnętrz, wysyłając mapę na naszym forum w odpowiednim miejscu, gdzie w grze załadujemy ją i możemy cieszyć się nowym interiorem. Po tej czynności możemy również dodawać inne obiekty, lub i też usuwać.

Teksty typu 3D - znany Wam dodatek, który jest bardzo przydany przy opisywaniu rozmaitych miejsc, znaków czy też postaci. możemy wstawiać takowe napisy w naszym budynku, ustawiać jego kolor, widoczność oraz i edytować, kiedy zajdzie taka potrzeba. Tworzy się je dynamicznie, odpowiednią komendą. Praktycznie dzięki takowej możliwości, możemy opisać przykładowo naszą postać, stosując opis postaci który może określać jej stan, samopoczucie, cechy wizualne czy też wiele innych. Stosując funkcje tworzenia opisów przy pojazdach, budynkach lub znakach, zasada jest niezmienna. Ułatwia to znacznie rozgrywkę.

Przenoszenie tekstu poniżej - w przypadku gdy ktoś umiejętnie składa zdania i tworzy je w sposób rozbudowany oraz długi, nie musi się obawiać o tak zwane "obcinanie tekstu" ze względu na fakt iż, system automatycznie przenosi tekst na drugą, poniższą linijkę, jeżeli zajdzie takowa potrzeba. Wykorzystano tą funkcję również do innych czatów oraz komend niezbędnych, na przykład na chacie grupowym, jak i opisującym dane elementy jak /me oraz /do.

Fotoradary - wprowadziliśmy również takowy bajer który opiera się tak jak sama nazwa mówi na realizowaniu określonego zadania, gdy przekroczymy prędkość jadąc obok takowego obiektu, robi nam zdjęcie, ekran robi nam się biały, czyli stosowana funkcja flesza. Do odpowiedniej służby porządkowej - Police Department wysyła informacje, iż pojazd z taką i taką rejestracją przekroczył prędkość, wtedy mogą śmiało działać i szukać takowego osobnika rozgrywając przy tym odpowiednią strukturę akcji role play.

Inne drobiazgi - rozpisywanie tak zwanych maleńkich drobiazgów było by dość męczące, a tak jak już spojrzycie w górę, jest już troszkę tego opisu w przeciwieństwie co do niektórych projektów tego typu. Powiemy krótko iż przygotowujemy także system gry w tenisa czy też bilard. Szczegółów oczywiście dowiecie się już niebawem!.




[size=18]Strona główna i forum[/size] - To właśnie poprzez stronę projektu już od samego początku macie sposobność obserwować w praktyce rozwój naszych prac. Specjalnie dla Was została stworzona indywidualna strona główna, przedstawiająca najważniejsze kwestie projektu Fgaming. Już przy założeniu forum nie chcieliśmy upodabniać się do standardowych projektów o them'ie domyślnym, gdyż jest to już przereklamowane.. Podążamy indywidualizmem. Dlatego też zaprojektowaliśmy nietypowy design, aby nie pozostawiać złudzeń braku zaangażowania oraz przygotowania do funkcjonowania. Podobna sprawa dotyczy tematów oraz kategorii. Zostały one odpowiednio spersonalizowane pod potrzeby nowych, dopiero co zapoznających się osób z naszym serwerem, jak i dla stałych członków naszej społeczności. Dzięki temu treści publikowane za pośrednictwem forum są jasne, zrozumiałe oraz czytelne, przyłączając do tego jakość wizualną i poczucie dopracowania technicznego, które przy tym towarzyszy użytkownikowi korzystającego z naszego interfejsu. Zamierzamy również wprowadzić w życie projektu dość niecodzienną innowacje, a mianowicie kontakt telefoniczny z administracją w przypadku zapytań lub problemów technicznych. Jednakże zostanie to jeszcze rozpatrzone i rozważone dość dogłębnie przez organizatorów takowej treści kontaktu.




[size=18]Panel gracza[/size] - Panel zostanie wykonany od fundamentalnych podstaw, ponieważ naszym zamierzeniem jest zorganizowanie środowiska rozgrywki poprzez połączenie systemu tworzenia postaci według własnych przypodobań wraz platformą rozgrywki InGame jako połączenie bazy danych. Za pośrednictwem tej funkcjonalności przechodząc do konkretów można wykreować własną postać, poprzez którą będziemy w pełni włączeni w rozgrywkę Role Play, jak i również mamy sposobność zaobserwować aktualności i informacje na temat personali osobowych postaci danych graczy i nie tylko. Panel gracza można określić mianem tak zwanego "panelu sterowania" poprzez który tworzone są podstawy niezbędne do zaistnienia na łonie tworzonej przez nas platformy rozgrywki projektowej. Pod względem wizualnym rozgrywka również ma duże znaczenie. Jednym z ważniejszych możliwości jest oczywiście dowolna personalizacja wyglądu naszej postaci. Możemy w dowolny sposób wykreować swój odgrywany przez nas charakter nie tylko mentalnie, ale i poprzez wygląd stosując odpowiednie style skinów. Również i w domyślnym sklepie z ubraniami, pomijając oczywiście funkcjonalność panelu mamy sposobność skorzystać działalności sklepów prowadzonych przez samych graczy, poprzez zakup stosownego ubrania, dodatkowo wzbogacając naszą postać w rozmaite dodatki. Takowe elementy możemy również zakupić w sklepie odzieżowym, na przykład - okulary, czapki, bandany i inne rzeczy w takim stylu. Kupując, gdy zajdzie taka potrzeba mamy możliwość zmiany położenia takowego obiektu na ciele.

Zostanie on również przypisany pod profile globalnych kont forumowych co znacznie ułatwia weryfikację potrzebnych oraz wymaganych dla osób trzecich informacji o danej, personalnej postaci dowolnego gracza, członka projektu platformy rozgrywki. Nie jest to jakąś wygórowaną innowacją, jednakże panel traktowany jest jako podstawowy filar przy funkcjonalnej,a zarazem dopracowanej rozgrywce połączonej i silnie zależnej z panelami zastosowanymi na forum. Można traktować to również jako znaczącą, indywidualnie przypisaną bazę ukazującą poczynania, którymi kieruje każdy z użytkowników naszej społeczności.



Autor reklamy: Fgaming.pl
Wszelkie prawa do użytkowania tekstu, grafik, patentów i treści zastrzeżone.

____________________
Verso
^ do góry ^
Ten Użytkownik Nie Przebywa Obecnie Na Forum Zobacz Profil Tego Użytkownika Zobacz Posty Tego Użytkownika Napisz E-Mail Do Tego Użytkownika Skontaktuj Się Przy Pomocy Komunikatora Gadu-Gadu Napisz Prywatną Wiadomość Do Tego Użytkownika
· Wybierz stronę: 1
· Moderatorzy · Grupy
· Obecny czas: 16.04.2024 10:24
·
Obecnie forum przegląda 10 gości oraz 0 z 6657 zarejestrowanych użytkowników
Razem: 10 · Najwięcej (1845): 21.08.2015
Urodziny obchodzą dziś · Hasley (32) · Rosenberg (32) · Wszystkiego najlepszego!
Napisano 25129 (+9697) postów w 1834 tematach z 114 ankietami
STATYSTYKI »
news · forum · blogi · mobile · rss · pliki · filmy · njoy · szukaj · mapa
© 2004 - 2024 GTAthegame
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów jest zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies