Gość

Rejestruj

· Moderatorzy · Grupy
· Obecny czas: 27.04.2024 16:40
· GTAthegame · Forum · Serwery do gry
Musisz Być Zalogowany
Szukaj · phpBB ·
· Wybierz stronę: 1
[RP] Cavilie Role Play!
k0rek napisany: 16.10.2010 20:49 Link Do Tego Posta
playa



dołączył: 30.06.2010
posty: 4
rp: 4249



Na wstępie reklamy naszego serwera, chcielibyśmy powitać wszystkich użytkowników owego forum. Pewnie niektórzy wiedzą już, a może inaczej kojarzą nazwę naszego serwera. Otóż po nieudanym starcie w San Fierro serwer może powiedzieć, ze upadł, ale wcale tak nie było! Wraz z resztą ekipy postanowiliśmy od razu wziąć się do pracy, lecz tym razem wybraliśmy miasto jakim jest Los Santos. Pewnie niektórzy będą zastanawiać się dlaczego? Więc, stwierdziliśmy, że akurat to miasto ma najlepszy klimat, i cieszy się dużą popularnością wśród graczy. Skrypt, a ogólnie cała mapa była pisana od zera, od pustego szablonu w PAWN. Tutaj, chyba już będę kończył ten króciutki wstęp i zapraszam do czytania dalszej części naszej reklamy!





Serwer, pod który piszę mape to Cavilie Role Play. Jest to druga edycja serwera, pierwsza była w San Fierro i niestety okazało się nie wypałem pomimo bardzo wysokiej frekwencji graczy (ponad 45 osób online). Upadek spowodowany był bardzo szybkim rozbrojeniem serwera przez chamskie osoby, które tylko psują każdemu rozgrywkę. Ale to już przeszłośc.

-- System postaci

Na serwerze zobaczysz system postaci. Po wpisaniu hasła wymaganego do rejestracji, przedstawione zostanie Ci kilka okienek dialogowych, w których określasz walory swojej postaci. Poza standardowymi typu wiek, pochodzenia ustalamy również budowę ciała, czy kolor oczu. Jest to ważne gdyż funkcjonuje u nas komenda /opis, która odzwierciedla Twoją postać. Pamiętaj, że to Ty kreujesz postac i sam ustalisz jak ma funkcjonowac czy wyglądać. Po wypełnieniu wszystkich okienek automatycznie zostajesz teleportowany na główny spawn, gdzie czeka na Ciebie prawdziwa rozgrywka.

-- System pojazdów

Nie odchodzimy od normy i oczywiście posiadamy system pojazdów. Gracze mogą między sobą sprzedawac pojazdy za wpisaną przez nich sumę. Oczywiście postawiliśmy na realizm więc każde uderzenie pojazdu jest zapisywane do pliku, przez co po zespawn'owaniu pojazdu natychmiast załadowywują się również uszkodzenia, które widżą wszyscy gracze. Jako jedni także postawilismy jeden krok więcej. Po całkowitym uszkodzeniu pojazdu (wybuch) auto już
nigdy nie wróci do stanu poprzedniego ! Po prostu je tracimy ! Więc pełen realizm na serwerze. Jak widać, staramy się utrzymać. Każdy pojazd ma również swoje UID, które dowolnie może modyfikować administrator w plikach. Warto dodać, że rónież tuning wykonywany przez mechanika InGame także się zapisuje i jest on widoczny przez wszystkich graczy.

-- System dynamicznych organizacji

Gramy w Los Santos więc ważne są gangi oraz mafie. Postanowiłem nie bawić się w robienie stu frakcji tylko stworzyłem dynamiczny system tworzenia organizacji / biznesu InGame.
Administrator po wpisaniu /nadajorganizacje [idgracza] [UID] [typ] natychmiast tworzy
wybranemu graczowi wszelkie pliki związane z własną organizacją. Wtedy, gracz dostaje również panel InGame dzięki któremu może przyjmowac, wyrzucać oraz wydawać odrebną wypłatę dla członków organizacji / biznesu. Także każdy biznes / organizacja na start otrzymują jeden pojazd który przypisywany jest liderowi lecz jezdzic mogą wszyscy pod warunkiem że jest on otwarty.

-- System frakcji

Jak każdy serwer posiadamy frakcje bez których gra nie była by tak dobra. Stworzyłem tylko pięc frakcji.

LS-PD, które posiada tylko te najbardziej przydatne komendy. Może zacznijmy od kolczatek ,które możemy rozkałdac na ulicy. Oczywiście są one sokryptowane i każdy kto przejedzie automatycznie traci powietrze w oponach, i dalsza jazda jest raczej nie możliwa.
Kolczatkę można usunąc tylko gdy się na niej stoi, a komendant usuwa wszystkie za pomocą jednej komendy. Komendy typu ; /skuj, /rozkuj czy /punkty, dzięki którym
nadamy graczowi dobrowolna przez nas ilośc punktów karnych które zapiszą się do pliku i przy pokazywaniu prawa jazdy są pokazywane. Podobnie działa również system odbioru prawa jazdy. System podlicza każdą konfiskate licencji i również przy pokazywaniu prawa jest wyświetlana liczba konfiskat. Urzędnicy w każdej chwili mogą właśnie sprawdzić ile razy gracz miał oderbane prawo jazdy, ilość mandatów czy punktów karnych nadane w całej historii serwera.

LS-MC to frakcja przez wielu graczy uznawana za najnudniejszą. I może nawet coś w tym jest ale nie na naszym serwerze. Po pierwsze, zestaw komend, które wymagają od gracza nie lada szczęścia (przykład: /reanimacja, która udaję się w zależności od udanych poprzednio reanimacji, skomplikowane ?). Zostały one dobrane tak, aby nie zanudzać medyka. Oczywiście przy każdej strzelaninie na dzielniach będą wzywani lekarze bo raczej nikt CharaterKill nie chce po zwykłej wymianie ognia.

LS-N tutaj przyłożyłem się dosyć bardzo w porównaniu do innych serwerów. Przede wszystkim komenda /news nie jest wyświetlana na czacie czy w textdraw'ie.
Polega ona na tym iż na dole ekranu cały czas znajduje się pasek informacyjny, które zmienia się gdy ktoś z News'ów nadaje. Oczywiście może on używac znaków,
które nadają koloru słowu (~r~, ~w~, ~g~, ~y~). Również każdy gracz bedąc w swoim pokoju, w hotelu może oglądac na żywo reporterów relacjonujących zdarzenie. (działa to mniej więcej jak /spec dla administratora, lecz gracz może tylko oglądac reportera) gdy on wydaje pozwolenie na oglądanie.

LS-GOV, chyba wiadomo za co ta frakcja odpowiada. Jest to rząd, który zajmuje się całą infrastrukturą i gospodarka miasta. To do burmistrza
pójdziesz z pytaniem o pieniądze na wypłate do frakcji, organizacji, biznesu czy poprosisz o datek do bezdomnych. Rónież w urzędzie wyrobisz
dowód oraz prawo jazdy. Burmistrz również może zatrudniac zwykłych graczy jako ochroniarzy ratusza.

FBI frakcja, która na serwerach pojawia się żadko ponieważ nie zawsze agenci mają co robic. U nas jest na odwrót, dzięki zaawansowanemu systemowi narkotyków ta frakcja będzie miała wiele do roboty. Posiadają oni komendy bardzo podobne do LS-PD więc raczej opisywac za dużo nie ma czego tutaj.

Każda frakcja otrzymuje również własny budynek wraz z interiorem oraz odpowiednią ilośc aut.

-- System narkotyków

Czym było by Los Santos bez handlu dragami? Zapewne pierwszy raz przeczytacie o takim systemie, po którym zażycie narkotyków próbuje odzwierciedlic efekt (nie znany mi...) wstrzyknięcia lub zapalenia jakiegoś ścierwa. Ekran nam się kołysze a efekty wizualne powodują że nasza postać ma naprawdę odlot ! Cały proces trwa jedną minute, międzyczasie mamy zielone chmury, różowe niebo oraz inne kolory które świetnie wyglądają. Oczywiście nie łatwo jest także zdobyć narkotyki. Diler po wybraniu odpowiedniego dla siebie towaru zamawia go oraz podjeżda w jedno miejsce losowo wybrane przez system po odbiór dragów. LS-PD często kontruluje takie dzielnice więc łatwo nie będzie.

-- System przedmiotów

Systen przedmiotów obecnie nie jest najważniejszy lecz dodaje smaczku. Jako serwer, który chce pokazać pazur posiadamy właśnie taki dynamiczny system. Przedmiot odłożony na ziemi widać w postaci obiektu. Jeżeli na przykład odłożyliśmy M4 to pojawa się M4.. itp.

-- System dystrybutorów

Tak, stworzyliśmy owy system by pokazać Wam jak bardzo można udoskonalic rozgrywkę. Przykładowo, w dystrybutorach na stacji Idlewood jest paliwa wystarczającego na 25 tańkowań. Okej, jeżeli gracz, któremu nie poszczęściło się i akurat przyjechał po wyczerpaniu zapasów natychmiast pojawia się okienko o braku paliwa. Wtedy, cysterniarze biorą wozy i jadą po paliwo, które następnie rozlewają po stacji. W krytynczych sytuacjach administracja posiada komende /nbak która natychmiast napełnia wszystkie dystrybutory.

-- System domów

Niestety, nie jest on dynamiczny. Organizacja która zoostała zaakceptowana czeka na swoje HQ zazwyczaj do 15 godzin. (Przez noc mapa, która była aktualizowana w dzień automatycznie zostaje zamieniona z mapą którą graliśmy dzień przed). Oczywiście interior każdy może zbudowac sam lub wybrac już istniejący z listy.


Ogólnie rzecz biorąc. Cała mapa jest wykonana w GUI. Jest ona bardzo staranna i estetyczna. Wybaczcie jeżeli napotkaliście jakieś błędy stylistyczne w mojej powyższej wypowiedzi.



Teraz krótko o naszym forum, więc zacznijmy. Posiadamy domenę .pl co jest najważniejsze. Drugą rzeczą jest płatni hosting, ze wspaniałym pakietem. Nasze forum opiera się na zmodowanym systemie MyBB, na potrzeby serwera RolePlay z przyjaznym dla oka stylem, który sami możecie zobaczyć, odwiedzając nas!
http://cavilie-rp.pl/





No i przyszedł czas na zakończenie. Pragniemy zaprosić wszystkich chętnych użytkowników do rejestrowania się na naszym forum, jak i śledzenie nowych newsów. Czeka na Was dużo nowości, ale dowiecie się tylko o nich odwiedzając nasze forum, serdecznie zapraszamy - Ekipa Cavilie Role Play!
http://cavilie-rp.pl/


____________________
k0rek
^ do góry ^
Ten Użytkownik Nie Przebywa Obecnie Na Forum Zobacz Profil Tego Użytkownika Zobacz Posty Tego Użytkownika Napisz E-Mail Do Tego Użytkownika Skontaktuj Się Przy Pomocy Komunikatora Gadu-Gadu Napisz Prywatną Wiadomość Do Tego Użytkownika
· Wybierz stronę: 1
· Moderatorzy · Grupy
· Obecny czas: 27.04.2024 16:40
·
Obecnie forum przegląda 39 gości oraz 0 z 6657 zarejestrowanych użytkowników
Razem: 39 · Najwięcej (1845): 21.08.2015
Urodziny obchodzą dziś · Kamil3728 (48) · Wszystkiego najlepszego!
Napisano 25129 (+9697) postów w 1834 tematach z 114 ankietami
STATYSTYKI »
news · forum · blogi · mobile · rss · pliki · filmy · njoy · szukaj · mapa
© 2004 - 2024 GTAthegame
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów jest zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies