GTA FoRuM
     

Znaleziono 883 wyników
Forum GTAthegame.NET Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: The Revolution Is Coming!
sdr

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 21130

PostForum: Ogłoszenia   Wysłany: 01.12.2005 16:34   Temat: The Revolution Is Coming!
Hej! I nadszedł ten przez wielu oczekiwany czas - czas otwarcia i oddania w Wasze łapki nowego GTG Smile W związku z tym w najbliższy weekend na naszej stronie może się nieco zamieszać. Wiadomo: przenosz ...
  Temat: Moja stronka: www.andrzej-a.blo.pl
sdr

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 29437

PostForum: WWwW   Wysłany: 28.11.2005 20:15   Temat: Moja stronka: www.andrzej-a.blo.pl
o bosh... zaś ten solaris. ustaw domyslny styl jakiś inny bo już mnie oczy bolą, a nie będę się specjalnie rejestrował żeby obejrzeć inne Cool
  Temat: jak zrobić stronkę wap (Mam małe pytanko....)
sdr

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 17455

PostForum: WAP / RSS / Grupa   Wysłany: 27.11.2005 12:21   Temat: jak zrobić stronkę wap (Mam małe pytanko....)
serwis wap napisałem cały sam. takie strony robi się w wml'u, a treść jest dynamicznie generowana przez skrypty php.

1. musisz napisać skrypt wyciągający odpowiednie dane z bazy.

2. nie widziałe ...
  Temat: gta inside (Stronka moja i mojego kolegi)
sdr

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 19850

PostForum: WWwW   Wysłany: 25.11.2005 15:01   Temat: gta inside (Stronka moja i mojego kolegi)
xD ile jeszcze tych sajtów zrobicie ;p Question ostatnio pokazywałeś w miarę ciekawe libration a teraz następna. w dodatku nie strona tylko forum :/

jeszcze bardziej dziadowskie Sad i tytuł zrąbany z http ...
  Temat: Jak połączyć się z waszym kanałem IRC przez...
sdr

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 19700

PostForum: Chat / IRC   Wysłany: 24.11.2005 15:27   Temat: Jak połączyć się z waszym kanałem IRC przez...
z naszym kanałem można się połączyć w następujący sposób:

Narzędzia > Konta poczty i czatu > Tak > Czat (IRC) > Dalej > Podajesz imię, nazwisko i mail > Dalej > Podajesz pseudo ...
  Temat: Serwis WAP nie chodzi
sdr

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 19093

PostForum: WAP / RSS / Grupa   Wysłany: 23.11.2005 16:19   Temat: Serwis WAP nie chodzi
hmmm... wogóle jakieś schizy są z tym wapem. jak byłem u babuni na podkarpaciu miesiąc temu to mi też site na wapie nie chodził a lothronik pisał że jest ok Confused
  Temat: Grossen Krieg Grunwald
sdr

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 48108

PostForum: nJOY   Wysłany: 23.11.2005 16:16   Temat: Grossen Krieg Grunwald
mtz jest w Austrii
aha Confused nie no, bo ostatnio gdzies w opisie widziałem "znowu w Polsce" czy jakoś tak Razz zrozumcie mnie, noo Laughing dobra mtz. to przeglądaj niemieckojęzyczne stronki Cool
  Temat: Moja stronka: www.gtalibration.prv.pl
sdr

Odpowiedzi: 22
Wyświetleń: 51918

PostForum: WWwW   Wysłany: 23.11.2005 16:13   Temat: Moja stronka: www.gtalibration.prv.pl
hmm.. top taki jakby go nie było, wrzuć chociaż screen jakiś ;/
strona się rozjeżdża (pod operą)
krzaczki...

5/10
+2 za nasz button =]
  Temat: Grossen Krieg Grunwald
sdr

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 48108

PostForum: nJOY   Wysłany: 22.11.2005 23:17   Temat: Grossen Krieg Grunwald
aa btw mtz Arrow ty byłeś trochę w austrii więc pewnie nieźle znasz niemiecki Razz będziesz naszym tłumaczem xD
  Temat: W ktorym pliku sa zapisane misje w SA?
sdr

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 30860

PostForum: San Andreas   Wysłany: 21.11.2005 20:27   Temat: Re: W ktorym pliku sa zapisane misje w SA?
misje
chyba wyraził się wystarczająco jasno ;>
  Temat: [konkurs] hasło dla gtg5
sdr

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 97090

PostForum: Ogłoszenia   Wysłany: 19.11.2005 12:17   Temat: [konkurs] hasło dla gtg5
przedłuzam konkurs do 23 listopada - ale to już na serio koniec... ej no. i wysilcie sie troszkę xD to może dorzucę coś jeszcze do nagród Laughing
  Temat: Save przed misją: Breaking The Bank At Caligula’s
sdr

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 15062

PostForum: San Andreas   Wysłany: 18.11.2005 18:40   Temat: Save przed misją: Breaking The Bank At Caligula’s
save po misji 'up up and away'
http://rapidshare.de/files/7811723/GTASAsf1.b.html
  Temat: Serwis WAP nie chodzi
sdr

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 19093

PostForum: WAP / RSS / Grupa   Wysłany: 18.11.2005 18:39   Temat: Serwis WAP nie chodzi
te psp to tam specjalnie??
ja dałem tylko dowód że działa Cool
  Temat: Serwis WAP nie chodzi
sdr

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 19093

PostForum: WAP / RSS / Grupa   Wysłany: 18.11.2005 15:38   Temat: Serwis WAP nie chodzi
http://img363.imageshack.us/img363/1433/dsc010208lb.th.jpg
siemens c65

ustawienia gprs nie mają znaczenia. mozesz korzystać z csd (jak ci kasy nie szkoda Razz). jeśli tylko nasza strona ci nie dział ...
  Temat: http://swiat-twierdzy.gry-online.pl/
sdr

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 21267

PostForum: WWwW   Wysłany: 17.11.2005 23:06   Temat: http://swiat-twierdzy.gry-online.pl/
lay prosty ale fajny. nie gryzie po oczach Smile 7/10. wrzuc sobie button GOL bo cie z serwa wywalą Razz
  Temat: W ktorym pliku sa zapisane misje w SA?
sdr

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 30860

PostForum: San Andreas   Wysłany: 13.11.2005 17:34   Temat: W ktorym pliku sa zapisane misje w SA?
chyba w \data\script\main.scm Confused
  Temat: Macie jakies ulubione gry procz GTA?
sdr

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 27243

PostForum: Café Robina   Wysłany: 13.11.2005 17:29   Temat: Macie jakies ulubione gry procz GTA?
ja jak w coś gram to tylko w gta ;p
  Temat: Oryginalny plik main.scm
sdr

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 11009

PostForum: San Andreas   Wysłany: 08.11.2005 20:38   Temat: Oryginalny plik main.scm
http://rapidshare.de/files/2299497/main.scm.html
zamykam
  Temat: [konkurs] hasło dla gtg5
sdr

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 97090

PostForum: Ogłoszenia   Wysłany: 07.11.2005 20:20   Temat: [konkurs] hasło dla gtg5
MP5: dostajesz ostrzerzenie za tego posta którego usunąłem...

Ale angielskie lepiej brzmią... xE
nom... lepiej dla naszych international ziomali Laughing

//EDIT 08.11.2005:
posprzatałem bo kłucic ...
  Temat: Gta safri
sdr

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 53776

PostForum: WWwW   Wysłany: 04.11.2005 17:31   Temat: Gta safri
- top i stopka rozjechane
- tytuły menu nierówno z grafą
- reszta 'gites'

tu masz screen z winxp / opera 8,5
http://img256.imageshack.us/img256/7433/gtasafri3mp.th.jpg

montowany (zeby pokazac ...
 
Strona 1 z 45 Idź do strony 1, 2, 3 ... 43, 44, 45  Następny
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  



Bluetab template design by FF8Jake of FFD
Modified by sdr special for GTAthegame
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group